Petzval_header_october_2014_en
Have an account? Login | New to Lomography? Register | Lab | Current Site:
Redscale

Redscale

Lucid-A Revival

mgf This photo was shot on film. Taken by mgf with a Lomo LC-A loaded with Lucky Super 200 (35mm) film in Bandung, Indonesia. These tags describe this photo: redscale, outing, suburban, and street. Date: 2012-03-31. Time: Morning. This photo can also be found in the album Lucid-A: 8th, Dara..

12 comments

  1. ridwanfals

    ridwanfals

    keren euy

    over 2 years ago · report as spam
  2. mgf

    mgf

    biar udah aki, yang penting gaya bro

    over 2 years ago · report as spam
  3. adi_totp

    adi_totp

    keren abis ko

    over 2 years ago · report as spam
  4. mgf

    mgf

    thanks bru!

    over 2 years ago · report as spam
  5. kuryzu

    kuryzu

    Keren Ko!

    over 2 years ago · report as spam
  6. mgf

    mgf

    thanks bru!

    over 2 years ago · report as spam
  7. hervinsyah

    hervinsyah

    Aagghh, yang punya saya under. Padahal sang bapak matanya ke kamera saya =)

    over 2 years ago · report as spam
  8. mgf

    mgf

    @hervinsyah wah ternyata sang jendral pandangannya udah ke kamera elo ya, udah di upload belum pin? pengen liat dong

    over 2 years ago · report as spam
  9. hervinsyah

    hervinsyah

    Justru itu Ko @mgf di cd ga ada foto Jendral Lennin & foto geng Sarden. Mungkin karena terlalu under sama Seni Abadi ga dimasukin ke cd. Ntar mau aku scan di instax Gisna aja biar ada sprocket hole nya

    over 2 years ago · report as spam
  10. mgf

    mgf

    @hervinsyah mau scan horizon perfekt nya pin? IMO, ngga perlu scan perfekt pake sprocket holenya pin, soalnya ngga ke ekspos tuh si sprocket holesnya, kecuali sprocket rocket atau spinner 360 gitu :D

    over 2 years ago · report as spam
  11. hervinsyah

    hervinsyah

    @mgf O... kalo perfekt ga ke ekspos yah Ko? Nuhun infonya.

    over 2 years ago · report as spam
  12. mgf

    mgf

    @hervinsyah iya pin, ngga ke ekspos sprocket holesnya. bener begitu bukan @adi_totp?

    over 2 years ago · report as spam

Where is this?

Nearby popular photos – see more

Nearby LomoLocations