We’re fizzing with excitement to introduce our latest Kickstarter project: the Lomo’Instant Square. We’re talking about the world’s first analogue camera to produce square-format Instax pictures. It features a 95mm glass lens for super sharp photos, an advanced automatic mode that takes care of exposure, all of Lomography’s signature creative features — and a compact, foldable design. The Lomo’Instant Square has launched on Kickstarter. Come join the fun and back us on Kickstarter now to save up to 35% on the planned retail price, and scoop all sorts of extra treats. Be sure to snatch up the deals before they run out. Be there and be square!

11 Comments

  1. aditya-handoyo
    aditya-handoyo ·

    edaaaan keren ! dpt dmn ini EBX nya a ?

  2. fadjaradiputra
    fadjaradiputra ·

    @aditya-handoyo nuhun dit, dapet di seni abadi :D

  3. aditya-handoyo
    aditya-handoyo ·

    pas kapan ? 2 hari yg lalu ke SA dptnya yg EL iso 400

  4. fadjaradiputra
    fadjaradiputra ·

    @aditya-handoyo wah udah lama, awal juli kalo ga salah, terakhir ada film slide 35mm apa aja?

  5. aditya-handoyo
    aditya-handoyo ·

    elitechrome sama fujichrome, yg fujichrome biasa kayanya soalnya gak ada tulisan velvia, sensia

  6. fadjaradiputra
    fadjaradiputra ·

    @aditya-handoyo oh berarti masih sama kayak sabtu kemaren, ga nyoba yang fujichrome nya? hehe

  7. aditya-handoyo
    aditya-handoyo ·

    mau coba sih, tapi filmnya tipis kan slidenya mau di pasang di diana. kmrn coba yang velvia 100 ke diana ujung-ujung filmnya pada sobek hahahah, jadi ambil kodak elitechrome EL yang iso 400 lebih tebel @fadjaradiputra

  8. fadjaradiputra
    fadjaradiputra ·

    @aditya-handoyo wah kenapa euy sampe sobek gitu? udah beberapa kali pake velvia 100 ga pernah sobek ah.. tapi ya enak juga pake EL 400 di diana, walau rada gelap masih bisa dapet

  9. triky76
    triky76 ·

    I love it!!!

  10. fadjaradiputra
    fadjaradiputra ·

    Thank you @triky76!! :)

  11. steamtug1959
    steamtug1959 ·

    Sehr gut !!!!