ZIGGY STRANGE EXPRESSION

i uploaded just to let you see what a weird cat i have!!!!

Photographer:
weidong
Uploaded:
2011-11-21
Tags:
cats ziggy
Camera:
NO CAMERA SORRY; BUT MOBILE PHONE!
Film:
no film
Albums:
ziggyphone

37 Comments

  1. lienchen
    lienchen ·

    cool :-)

  2. lomoculture
    lomoculture ·

    OMG beautiful !!!

  3. badjuju
    badjuju ·

    So funny!

  4. atria007
    atria007 ·

    XDDDDDD

  5. guinastrapazi
    guinastrapazi ·

    hahahah

  6. lola_juanlu
    lola_juanlu ·

    jajaja!!, very good!!

  7. albeelee
    albeelee ·

    haha!

  8. le_ors
    le_ors ·

    hahahahha, poor Ziggy

  9. clare_eee
    clare_eee ·

    Super adorable :)

  10. littlekoala
    littlekoala ·

    hahaha! I love this cat!!!!

  11. gibri
    gibri ·

    odddiooooo adoro quegli affari morbidosi per i gatti!!!!

  12. lomo-art
    lomo-art ·

    XD

  13. meryl
    meryl ·

    nice!!!

  14. 134340
    134340 ·

    lovely : )

  15. flykiwii
    flykiwii ·

    lol WHY is he like that!? thats so crazy!!! hahah! xD

  16. natalieerachel
    natalieerachel ·

    Hahahah he looks like this: @.@

  17. natalieerachel
    natalieerachel ·

    Hahahah he looks like this: @.@

  18. trw
    trw ·

    Great face!

  19. maria_vlachou
    maria_vlachou ·

    Is he trying to hypnotize me??? I suddenly want to feed him... hmmm. :-)))

  20. adzfar
    adzfar ·

    I love this shot!

  21. 1122
    1122 ·

    :)))))))

  22. bravebird
    bravebird ·

    crazy eyes ;)

  23. volker-jp
    volker-jp ·

    ZIGGY FOR PRESIDENT!!! Great cat!

  24. scrabbyknees
    scrabbyknees ·

    so cute, cutest cat ever

  25. princess_crocodile
    princess_crocodile ·

    <3

  26. carolin
    carolin ·

    jajajajajaja, so cute!!!

  27. fruchtzwerg_hh
    fruchtzwerg_hh ·

    Obviously Ziggy is taking the right drugs... ;D

  28. simontemplar
    simontemplar ·

    love your cat

  29. k_melancholy
    k_melancholy ·

    Ziggy :)

  30. aprilia
    aprilia ·

    so cuuuuute!! i love youuuu OwO

  31. chipmunk
    chipmunk ·

    This cat is awesome! :-D

  32. rjk_89
    rjk_89 ·

    lol! :D cutest cat ever! O_O

  33. gateau
    gateau ·

    Lovely smiling cat >3<

  34. giuli
    giuli ·

    hahahahaha i love the crazy eyes!!!

  35. elzraje
    elzraje ·

    ha ha !

  36. hafenperle
    hafenperle ·

    Haha! <3 That´s why I love cats, they always make funny faces, makes me smile :)

  37. boomerang
    boomerang ·

    so funny